کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دیکشنری دیجیتال قابل حمل

point-click-dict

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که در حال خواندن یک کتاب به زبان دیگر با کلمه ای نا آشنا روبرو شوید، شاید برای یافتن معنی آن کلمه به دیکشنری های کتابی نگاه کنید یا از دیکشنری موبایلتان استفاده کنید.

اما هر دوی اینها زمانبر هستند و نیاز است تا آن کلمه را میان انبوه صفحان دیکشنری کتابی پیدا کنید یا در دیگشنری موبایلتان آن را تایپ کنید. اما با وجود تکنولوژی راه ساده تری هم هست.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، تنها با خرید یک دیکشنری ۲۸۰ دلاری جالب با نام Point and Click یافتن معنی کلمات نوشته شده آسان میشود. این دستگاه ابعادی کوچک و جیبی دارد و می‌تواند همه جا همراه کاربرانش باشد.

Point and Click در واقع مجهز به یک اسکنر قوی است که می‌تواند روی کلمه مورد نظر کاربران متمرکز شده، کلمه را اسکن کند، در حافظه‌اش ثبت کرده و در نهایت معنی آن را پیدا کند. اسکنر این دستگاه به صورت دوربینی کوچک روی بدنه آن تعبیه شده است و تنها با فشردن یک کلید کار می‌کند.

همچنین با وجود یک بلندگوی داخلی این دیکشنری میتواند تلفظ درست کلمه را ارائه دهد. نمایشگر این دستگاه با اندازه ۲/۴ اینچ و وضوح تصویر ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل هم برای نمایش معنی کلمات مناسب است. این دیکشنری در حافظه‌اش بیش از ۵۰۰ هزار کلمه را ذخیره کرده است و می‌تواند از زبان‌های مختلف فرانسوی، اسپانیولی، ایتالیایی و آلمانی به انگلیسی و برعکس ترجمه کند. این دستگاه همچنین قابلیت‌های دیگری مانند پخش Mp3، ضبط صدای دیجیتالی و نمایش عکس را هم دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11911 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/08/18 تعداد مشاهده: 3127
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سید مجتبی رمضانی فر 1391/08/18 08:22
خیلی خوبه که اینطوری هوامونو دارید